Sunday, December 16, 2007

2007ko Gipuzkoako Areto Txapelketa

Asteburu honetan jokatu da Donostiako Diarco taldearen lokalean aurtengo Aretoko txapelketa. Atzo poleadunak eta tradizionalak, eta gaurkoan biribilduak. Ni atzo egon nintzen, gainera taldeko partehartzaile bakar bezala, Oihana eta beste bi lagun ere ikusle bezala egon ziren arren, Oihana amaierararte eta lagunak berriz azkar aspertu ziren.

Tradizional mailan 2 talde ziren nagusi, Diarco eta Ordizia, eta hamairu partehartzaileak betetzeko ni Txantxiku taldetik. Ez nuen espero bezain ondo bota, nahiz eta bigarren txandan emaizak hobetu nituen. Final laurdenetan Diarcoko Carlosen aurka egokitu zitzaidan, amaieran txapeldun irten zuena, puntu bakarragatik gelditu nintzen kanpoan.

Gu gustora aritzen garen eremua basoa da, beste giro bat izaten dugu. Atzo adibidez isilago artizeko agindu zigun epaileak.

Datorren igandean basora itzultzen gara, Ordiziarrek San Jesus Cuadrado saria antolatu dute, aspaldiko partez baso eder hori zapaltzeko aukera izango dugu, orduan ere taldekide gehiago izango gara, Rafa, Iñaki eta hirurok, ezerk ez badu eragozten behintzat.

No comments: